Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Creativity - Get Busy (8/10)


Αγαπητέ John Keating,

ακόμα τρέμω. Ακόμα χαμογελάω. Μου είπε ότι χθες είδε το Dead Poets Society. Οπότε σκέφτηκα ότι μάλλον εσένα πρέπει να ευχαριστήσω! Ανεβαίνω, λοιπόν, κι εγώ πάνω σ' ένα τραπέζι αυτήν τη στιγμή και σου φωνάζω: "σ' ευχαριστώ John Keating!".

Όταν κάποιος είναι δημιουργικός πρέπει να έχει ένα πράγμα στο μυαλό του. Η αποτυχία επιτρέπεται. Αυτό που απαγορεύεται είναι η απραξία. Get busy y'all! Εισπνοή - σκέψη, εκπνοή - εκτέλεση. Η δημιουργία εξ ορισμού εμπεριέχει κάτι το πρωτόγονο. Για να γίνουμε πρωτόγονοι πρέπει να ακολουθήσουμε το ένστικτο μας. Αυθορμητισμός. Παρορμητισμός.

Ήξερα όταν τον κοίταζα ότι κρύβει στον δισταγμό του την ορμή. Όταν ένας τυφώνας στροβιλίζεται μέσα στο κορμί σου μπορεί να σε καταστρέψει. Πρέπει να τον αφήσεις να σε κυριέψει, να γίνει δέρμα σου. Τότε γίνεσαι εσύ τυφώνας και σαρώνεις τα πάντα.

Φιλικά,

Χριστίνα


Αγαπητή Nicholetta Braschi,

εγώ ήμουν αυτός; Νιώθω σαν έναν υπερήρωα που μόλις συνειδητοποίησε την εξωπραγματική ικανότητα του. Εξωπραγματική είπα; Εξωκαθημερινή είναι η λέξη που μόλις δημιούργησα για να την περιγράψω! Διαβάζω την πρόταση που μόλις έγραψα ξανά και ξανά. Ένας υπερήρωας που χρησιμοποιεί την ικανότητα του: τη δημιουργικότητα!

Βλέποντας αυτό το γράμμα μου θα αναρωτιέσαι γιατί γράφω σε σένα. Η απάντηση είναι ότι είσαι παντρεμένη με τον Roberto Benigni  τα τελευταία 20 χρόνια! Πριν λίγες ώρες ήμουν με τη Χριστίνα. Μούσα: πρόσωπο που αποτελεί πηγή της έμπνευσης για έναν δημιουργό. Αυτό είναι η Χριστίνα για μένα. Αυτό είσαι εσύ για το ονειρικό εγώ μου. Παίρνω, λοιπόν, ένα μεγάφωνο στο χέρι, όπως έκανε ο Guido, και σου φωνάζω μελωδικά: "σ' ευχαριστώ Nicholetta Braschi!".

Φιλικά,

Άλεξ






3 σχόλια:

  1. :) alejandro thanks the writer of creativity !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Creativity = Dom... Ευχαριστώ και εγώ τη (δική σου) Nicholetta Braschi...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Sigoura i Nicholetta Braschi sou einai polu tuxeri.. gia alli mia fora uperoxo kai monadiko creativity.. Na min argisei poluu to epomeno!

    ΑπάντησηΔιαγραφή